هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان کرمان مشخص شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: با برگزاری مرحله دوم ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر، اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان کرمان مشخص شدند.

به گزارش میراث آریا، رضا فلاح بیان کرد: دومین مرحله انتخابات هیئت مدیره و بازرسی جمعیت هلال‌احمر کرمان با حضور 43 نفر از اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر شعب استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان افزود: پس از جمع‌آوری آرای ماخوذه حمید ملانوری، احمد انارکی، مریم خالقی و دکتر میثم یوسفی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و محمد مطهری نیا و اکبر عباسپور بازرسان اصلی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان شدند.

او در ادامه بیان داد: اعضای هیئت مدیره استان در سومین مرحله انتخابات در تهران، با حضور در مجمع عمومی‌کشور هفت عضو انتخابی شورای عالی جمعیت هلال‌احمر کشور را انتخاب می‌کنند.

فلاح اظهار کرد: مجمع استانی شامل جمعی از اعضای شوراهای اجرایی شهرستان‌هاست که با رای جوانان، داوطلبان، امدادگران و اعضای فعال این جمعیت در انتخابات مجامع هلال‌احمر انتخاب شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان تصریح کرد: هلال‌احمر از مردم و برای مردم است و امروز مردم با آن آشنا شده و به این جمعیت اعتماد دارند، ضمن اینکه جمعیت هلال‌احمر اقدامات خود را به پشتوانه مردم به انجام می‌رساند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070400286
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha